Αιτήματα Δημοτών

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Αναθεώρηση ως προς 15:39, 9 Δεκεμβρίου 2015 από τον Mpm16025 (Συζήτηση | συνεισφορές) (Επεξεργασία αιτημάτων)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Αιτήματα Δημοτών
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Κόστος σε ευρώ 0

Περιγραφή Υπηρεσίας

Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημά του μέσω σχετικής φόρμας στον δικτυακό τόπο του Δήμου. Το αίτημα παραλαμβάνει ηλεκτρονικά η αρμόδια για την διεκπεραίωσή του Υπηρεσία. Προγραμματίζονται και εκτελούνται οι απαραίτητες εργασίες. Με την διεκπεραίωση του αιτήματος ο πολίτης ενημερώνεται σχετικά.

Σχετική Νομοθεσία

Νόμος 3979 του 2011 - "Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και άλλες διατάξεις", άρθρο 5, παρ. 2 και άρθρο 10, παρ. 1. Απόφαση Υπουργού Εσωτερικών, ΦΕΚ 2147Β/26-9-11, "Ανάπτυξη, ενοποίηση και πιστοποίηση δημοτικών διαδικτυακών τόπων" - ΑΔΑ: 4Α8ΥΝ-ΤΑ4, άρθρο 2, παρ 3, εδάφιο β.

Τρόπος διεκπεραίωσης

Η υποβολή των αιτημάτων, όσο και η απάντησή τους γίνονται ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται έγγραφη επικοινωνία, εκτός αν κάτι τέτοιο ζητήσει ο πολίτης.

Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να γνωρίσει στην Υπηρεσία τα στοιχεία του.

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Δεν απαιτείται η συμπλήρωση και υποβολή εντύπου εκ μέρους του πολίτη.

Δικαιολογητικά

Δεν απαιτούνται δικαιολογητικά για την υποβολή ενός αιτήματος εκ μέρους του πολίτη.

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Ο πολίτης καταχωρεί το αίτημα του ηλεκτρονικά μέσω της σχετικής εφαρμογής του δικτυακού τόπου του Δήμου.
2 Ο Προϊστάμενος της αρμόδιας, ανάλογα με την κατηγορία αιτήματος που επέλεξε ο πολίτης, Διεύθυνσης του Δήμου ελέγχει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα, ώστε να το χρεώσει στο αρμόδιο προς διεκπεραίωση Τμήμα.
3 Εάν το αίτημα δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης φροντίζει ώστε αυτό να προωθηθεί εγγράφως στην αρμόδια Υπηρεσία του Δημοσίου, ενημερώνει σχετικά τον πολίτη και «κλείνει» το αίτημα.
4 Εάν το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου, αλλά δεν ανήκει στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης επιλέγει την σωστή κατηγορία αιτήματος, ώστε αυτό να προωθηθεί ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, στην αρμόδια προς διεκπεραίωσή του Υπηρεσία του Δήμου.
5 Εφόσον το αίτημα ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου και πιο συγκεκριμένα της Υπηρεσίας του, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης χρεώνει ηλεκτρονικά το αίτημα στο αρμόδιο για την διεκπεραίωσή του Τμήμα της Υπηρεσίας του.
6 Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος παραλαμβάνει, μέσω της εφαρμογής, το αίτημα και προγραμματίζει τις απαραίτητες ενέργειες.
7 Ο Προϊστάμενος του αρμοδίου για την διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος αναθέτει την επόμενη ενέργεια, η οποία απαιτείται για την διεκπεραίωση του αιτήματος, στον αρμόδιο υπάλληλο ή συνεργείο.
8 Ο αρμόδιος υπάλληλος είτε το αρμόδιο συνεργείο εκτελεί την επόμενη ενέργεια και ενημερώνει τον Προϊστάμενο του Τμήματος.
9 Αν απαιτείται επιπλέον ενέργεια, επιστρέφουμε στο βήμα επτά (7). Σε διαφορετική περίπτωση ο Προϊστάμενος του αρμοδίου προς διεκπεραίωση του αιτήματος Τμήματος ενημερώνει τον πολίτη σχετικά με το αίτημά του και το «κλείνει».
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλες υπηρεσίες, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.