Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων
Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων | |
---|---|
Από ποιους παρέχεται | Διεύθυνση Οικονομικού- Τμήμα Προϋπολογισμου-Εσόδων |
Σε ποιους παρέχεται | Υπηρεσίες |
Νομοθετικό πλαίσιο |
1.Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». 2. Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129 3.Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις 4. Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων 5. Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». 6. του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων» 7.Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α |
Περιεχόμενα
Περιγραφή Υπηρεσίας
Σύνταξη Προϋπολογισμού εσόδων-εξόδων σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες και παρακολούθηση της πορείας του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία
Σχετική Νομοθεσία
- Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
- Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129
- Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις
- Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
- ης παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
- του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων
- .Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α
Τρόπος διεκπεραίωσης
Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό
Έντυπο που χρησιμοποιείται
Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.
- Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου
Δικαιολογητικά
Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α/Α | Απαραίτητα Δικαιολογητικά | Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση |
---|---|---|
1 | Τιμολογια πώλησης ή παροχής υπηρεσιών πρωτότυπα | Έκδοση από προμηθευτή |
2 | Δελτία Αποστολής σε περίπτωση αγαθών | |
3 | Δελτίο Εισαγωγής στην Αποθήκη σε αγαθά | Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού |
4 | Πρωτόκολλο Ποιοτικής και Ποσοτικής Παραλαβής
σε εργασία |
Τριμελής Επιτροπή Παραλαβής ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση |
5 | Βεβαίωση καλής εκτέλεσης για εργασία | Τριμελής Επιτροπή ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση |
6 | Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας | Αρμόδια Διεύθυνση η οποία επιμεληθεί τη δαπάνη |
7 | Πράξεις Δ,Σ και Ε.Ε για έγκριση | Αρμόδια Διεύθυνση |
8 | Όλα τα δικαιολογητικά που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία
όσον αφορά την διαδικασία των Προμηθειών για τα αγαθά ή τις εργασίες |
Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού |
9 | Απόφασης Ανάληψη Υποχρέωσης | Τμήμα Προυπολογισμού |
10 |
Διαδικασίες
Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.
Α | Βήματα διαδικασίας | Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική | Εμπλεκόμενος Αρμόδιος | Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα |
---|---|---|---|---|
1 | Έλεγχος όλων των δικαιολογητικών ως προς την πληρότητα και την νομιμότητά τους , επαλήθευση της δαπάνης και κανονικότητας | ΠΔ 113/2010
ΒΔ 17/5-15/6/1959 Ν.3462/06 ΦΕΚ Α 114/2006 |
Εκκαθάριση | Από μία ήμερα έως 20 ημέρες ανάλογα με την πληρότητα των δικαιολογητικών |
2 | Τα δικαιλοληγητικά συντάσσονται σε δύο αντίγραφα. | ΒΔ 17/5-15/6/1959 | ||
3 | Καταχωρούνται στο σύστημα τα πρωτότυπα παραστατικά και ταυτόχρονα ενημερώνεται η καρτέλα Γενικής Λογιστικής | |||
4 | Στα ΧΕΠ αναγράφονται:
|
|||
Υπολογίζονται και καταχωρούνται οι κρατήσεις και ο αναλογούν φόρος κατά περίπτωση,και αναγράφεται η αιτιολογία πληρωμής | ν. 4172/2013 | |||
5 | Τα ΧΕΠ υπογράφονται από τον Εκκαθαριστή , Τμηματάρχη, Διευθυντή Οικονομικών και Πρόεδρο | |||
6 | Τα ΧΕΠ χωρίζονται δε δύο κατηγορίες αυτά που υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο και αυτά που δεν υπόκεινται | ν. 6764/25-2-2005
ν. 1487/19-4-2000 ν. 3202/2003 |
Ελεγχτικό Συνέδριο | 15 ημέρες |
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 | ||||
11 | ||||
12 | ||||
13 | ||||
14 | ||||
15 | ||||
16 | ||||
17 | ||||
18 | ||||
19 | ||||
20 |
Άλλη υπηρεσία του φορέα μας
Όλες οι Διευθύνσεις του Οργανισμού
Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς
Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.