Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Σύνταξη Προϋπολογισμού Εσόδων-Εξόδων
Από ποιους παρέχεται Διεύθυνση Οικονομικού- Τμήμα Προϋπολογισμου-Εσόδων
Σε ποιους παρέχεται Υπηρεσίες
Νομοθετικό πλαίσιο

1.Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». 2. Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129 3.Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις 4. Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων 5. Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». 6. του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων»

7.Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α

Περιγραφή Υπηρεσίας

Σύνταξη Προϋπολογισμού εσόδων-εξόδων σε συνεργασία με τις αρμόδιες  Υπηρεσίες  και παρακολούθηση της πορείας του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία

Σχετική Νομοθεσία

  • Της παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  • Το υπ’ αριθ. 80/2016 ΠΔ/ ΦΕΚ Α’ 145 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014/ΦΕΚ Α 143  «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»  όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015/’ΦΕΚ Α 129
  • Του Ν.4270/ΦΕΚ Α/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις
  • Του νόμου 3463 /2006 ΦΕΚ 114/Α «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
  • ης παρ. 1δ,ιε του άρθρου 72 του Ν 3852/2010/ ΦΕΚ 87/Α «Νέα Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  • του Β.Δ. 17 Φ.Ε.Κ. Α/ 114/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων
  • .Του Ν.4038/2012 ΦΕΚ 14τευχ.Α

Τρόπος διεκπεραίωσης

Εδώ περιγράφουμε συνοπτικά τον τρόπο υποβολής, χειρόγραφό ή/και ηλεκτρονικό

Έντυπο που χρησιμοποιείται

Παράβολα που απαιτούνται, και πού καταβάλλονται.

  • Στις εφορίες και στην εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου

Δικαιολογητικά

Συμπληρώνετε όσα δικαιολογητικά απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Τιμολογια πώλησης ή παροχής υπηρεσιών πρωτότυπα Έκδοση από προμηθευτή
2 Δελτία Αποστολής σε περίπτωση αγαθών
3 Δελτίο Εισαγωγής στην Αποθήκη σε αγαθά Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού
4 Πρωτόκολλο Ποιοτικής και Ποσοτικής Παραλαβής

σε εργασία

Τριμελής Επιτροπή Παραλαβής ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση
5 Βεβαίωση καλής εκτέλεσης για εργασία Τριμελής Επιτροπή ορισμένη με Απόφαση Προέδρου μετά από Κληρωση
6 Βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασίας Αρμόδια Διεύθυνση η οποία επιμεληθεί τη δαπάνη
7 Πράξεις Δ,Σ και Ε.Ε για έγκριση Αρμόδια Διεύθυνση
8 Όλα τα δικαιολογητικά που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία

όσον αφορά την διαδικασία των Προμηθειών για τα αγαθά ή τις εργασίες

Τμήμα Προμηθειών Υλικού Εξοπλισμού και Υλικού
9 Απόφασης Ανάληψη Υποχρέωσης Τμήμα Προυπολογισμού
10

Διαδικασίες

Συμπληρώνετε όσα βήματα απαιτούνται, αφαιρείτε τις κενές γραμμές και αυτό το σχόλιο.

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Έλεγχος όλων των δικαιολογητικών ως προς την πληρότητα και την νομιμότητά τους , επαλήθευση της δαπάνης και κανονικότητας ΠΔ 113/2010

ΒΔ 17/5-15/6/1959

Ν.3462/06 ΦΕΚ Α 114/2006

Εκκαθάριση Από μία ήμερα έως 20 ημέρες ανάλογα με την πληρότητα των δικαιολογητικών
2 Τα δικαιλοληγητικά συντάσσονται σε δύο αντίγραφα. ΒΔ 17/5-15/6/1959
3 Καταχωρούνται στο σύστημα τα πρωτότυπα παραστατικά και ταυτόχρονα ενημερώνεται η καρτέλα Γενικής Λογιστικής
4 Στα ΧΕΠ αναγράφονται:
  • Αύξοντας αριθμός,
  • Οι κωδικοί εξόδων
  • Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου
  • Το ποσό κατά κωδικό εξόδου
  • Το συνολικό ποσό εντάλματος
Υπολογίζονται και καταχωρούνται οι κρατήσεις και ο αναλογούν φόρος κατά περίπτωση,και αναγράφεται η αιτιολογία πληρωμής ν. 4172/2013
5 Τα ΧΕΠ υπογράφονται από τον Εκκαθαριστή , Τμηματάρχη, Διευθυντή Οικονομικών και Πρόεδρο
6 Τα ΧΕΠ χωρίζονται δε δύο κατηγορίες αυτά που υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο και αυτά που δεν υπόκεινται ν. 6764/25-2-2005

ν. 1487/19-4-2000

ν. 3202/2003

Ελεγχτικό Συνέδριο 15 ημέρες
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Άλλη υπηρεσία του φορέα μας

Όλες οι Διευθύνσεις του Οργανισμού

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς

Συμπληρώνετε μόνο εάν εμπλέκονται και άλλοι φορείς, αλλιώς αφαιρέστε αυτή την παράγραφο από το λήμμα.