Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ανανέωση Αδείας Υπαιθρίου Πλανοδίου Εμπορίου"

Από Γνωσιακή Βάση Υπηρεσιών και Διαδικασιών του Δημοσίου Τομέα
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
{| class="wikitable"
+
{{Πλαίσιο πληροφοριών υπηρεσίας
!Από που παρέχεται
+
|Τίτλος υπηρεσίας = Τίτλος υπηρεσίας
!Σε ποιους παρέχεται
+
|χρώμα = background:#C1D8FF;
!Κόστος
+
|εικόνα = 
!Χρόνος υλοποίησης
+
|μέγεθος_εικόνας =
!Τηλέφωνα
+
|λεζάντα        = λογότυπο
|-
+
|τίτλος          =
|Κατά τόπους [[περιφέρειες]]
+
|Από ποιους παρέχεται =[[περιφέρεια|κατά τόπους περιφέρειες]]
|Έμποροι
+
|Σε ποιους παρέχεται =  Πολίτες
|0
+
|Νομοθετικό πλαίσιο =    Νόμος
|5 [[Εργάσιμη ημέρα|εργάσιμες ημέρες]]
+
|Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση =  5
|
+
|Κόστος σε ευρώ =  0       
|-
+
|Σημειώσεις =
|}
+
|Διαδικασία =
 
+
}}
 
 
  
 
== Δικαιολογητικά ==
 
== Δικαιολογητικά ==

Αναθεώρηση της 17:05, 12 Νοεμβρίου 2015

Ανανέωση Αδείας Υπαιθρίου Πλανοδίου Εμπορίου
Από ποιους παρέχεται κατά τόπους περιφέρειες
Σε ποιους παρέχεται Πολίτες
Νομοθετικό πλαίσιο Νόμος
Εργάσιμες ημέρες κατά προσέγγιση 5
Κόστος σε ευρώ 0

Δικαιολογητικά

Α/Α Απαραίτητα Δικαιολογητικά Κατάθεση από τον Αιτούντα / Αυτεπάγγελτη Αναζήτηση
1 Αίτηση/ Υπεύθυνη δήλωση Κατάθεση από τον Αιτούντα
2 Ασφαλιστική ενημερότητα Κατάθεση από τον Αιτούντα
3 Φορολογική ενημερότητα Κατάθεση από τον Αιτούντα
4 Βεβαίωση περί ιδιότητας παραγωγού Αρμόδιος Δήμος/ Δήμοι όπου υπάρχουν αγροτικές εκμεταλλεύσεις του ενδιαφερόμενου - Υπηρεσία τοπικής οικονομικής ανάπτυξης

Διαδικασίες υλοποίησης

Διαδικασίες

Α Βήματα διαδικασίας Θεσμικό Πλαίσιο- Διοικητική πρακτική Εμπλεκόμενος Αρμόδιος Σημείο ελέγχου Τρόπος διεκπ/σης/ Χειρωνακτικός ή ηλεκτρονικός Χρόνος διεκπεραίωσης για κάθε βήμα
1 Σύνταξη αίτησης Άρθρο 2 Ν. 4264/2014 Αρμόδιος υπάλληλος Σωστή συμπλήρωση, υπογραφή, ημερομηνία 4 - 6 λεπτά
2 Πρωτοκόλληση αίτησης Αρμόδιος υπάλληλος, Γραμματέας Χαρακτηρισμός, Πρωτοκόλληση Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο Εντός 30 λεπτών
3 Κατάθεση δικαιολογητικών Αρμόδιος υπάλληλος Εγκυρότητα εγγράφων 4- 6 λεπτά
4 Αναζήτηση βεβαίωσης περί παραγωγού Αρμόδιος υπάλληλος Αναγραφόμενα στοιχεία Αποστολή με FAX ή mail 1 - 5 ημέρες
5 Συγκέντρωση όλων των δικαιολογητικών Αρμόδιος υπάλληλος Πληρότητα 5 -10 λεπτά
6 Ανανέωση άδειας Αρμόδιος υπάλληλος, Προϊστάμενος Διεύθυνσης
7 Καταχώρηση στο ΟΠΣΠΑ Αρμόδιος υπάλληλος Ηλεκτρονικός, Εφαρμογή ΟΠΣΠΑ 10- 15 λεπτά
8 Αρχειοθέτηση Αρμόδιος υπάλληλος 1 λεπτό

Τρόπος διεκπεραίωσης/ Ηλεκτρονικός

  • e-protocol

Ηλεκτρονική εφαρμογή φορέα/ άλλο

  • e-protocol

Άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς/ Άλλη υπηρεσία του φορέας μας

Έντυπο που χρησιμοποιείται

  • Χειρωνακτικώς με υπόδειγμα από το ΥΠΠΑΤ

Σχετικά Έγγραφα

Σχετική Νομοθεσία

  • Άρθρο 22 παρ. 5 του Ν.4264/2014 (ΦΕΚ 118/Α/15-05-2014)